پرش به محتوا

بحث:ترفند پانزی

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۱ سال پیش توسط Alitheaceone در مبحث وجود نداشتن منبع برای یونیک فاینانس

نوع ادبیات و استفاده از کلماتی نظیر ترفند و یا عوامل با ادبیات یک دانشنامه فاصله دارد. بهتر است از کلماتی که بیشتر بار جانبدارانه دارند و در رسانه های دولتی بیشتر رایج است خودداری کنیم

پیوند مرده

[ویرایش]

بر طبق بررسی‌های رباتیکی من چندین پیوند غیرقابل دسترس پیدا شد. لطفا آنها بررسی و در صورت لزوم درستش کنید.تشکر!

--:]امیروباتΣυζήτηση ‏۲۶ اکتبر ۲۰۱۰، ساعت ۰۶:۵۴ (UTC)پاسخ

پیوندهای خارجی اصلاح شدند (اکتبر ۲۰۱۹)

[ویرایش]

سلام همکاران ویرایشگر.

من به‌تازگی ۱ پیوند خارجی موجود در ترفند پانزی را اصلاح کردم. لطفاً ویرایشم را بازبینی کنید. اگر پرسشی دارید یا می‌خواهید ربات پیوندها یا چند صفحه را نادیده بگیرد، لطفاً این راهنمای ساده را برای دریافت اطلاعات بیشتر ببینید. من تغییرات زیر را انجام دادم:

لطفاً برای اصلاح خطاهای ربات به راهنما مراجعه کنید.

با احترام.—InternetArchiveBot (گزارش اشکال) ‏۱۶ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۲:۰۲ (UTC)پاسخ

بازهم یک ادعای دروغ و بی اساس دیگه .به هیچ وجه دابل وی با پانزی ارتباطی ندارد

[ویرایش]

ببین برادر گرامی که اومدی اینجا یکسری اطلاعات غلط رو به خورد مردم میدید. شما حتی شهامت این رو نداشتید که هویت خودتون رو مشخص کنید و بدون هویت اومدید دارید یک مجموعه ی بزرگ نت وورکی رو که داره بر اساس صداقت و حقیقت پیش میره رو بدون هیچ دلیل و مدرک موثغی متهم به کلاهبرداری میکنید . خدمتتون عرض کنم شما فکر میکنید اگر بی هویت بیایید و توی سایتهای مختلف از خودتون نظریه بدید شناسایی نمیشید. کاملا مشخصه که شما کی هستید . شما همان آقای مجتبی انصاری هستید یکی از لیدر های نت وورکهای پوچ و بی اساس داخلی  مثل بیز،بادران،و پنبه ریز هستید که کاملا کپی شده از روی پلن کمپانی گلد کوئست هستند . و هدفتون هم از این تبلیغات منفی که کاملا بی اساس و بدون استناد به هیچ منبعی هستش رو اینجا گذاشتید کاملا مشخصه ، البته یکسری منبع رو معرفی کردید که من همشون رو مطالعه کردم .اولی که هیچ ربطی به این موضوع نداره اومدید یک نسخه ی خارجی از ویکی پدیای بیوگرافی چارلز پانزی رو متصل کردید . و دومی که کلا یک لینک نامشخص با کد ارور ۴۰۲ رو نشون میده . ویک وبلاگ دیگه از خودتون که توی یک سایت دیگه دقیقا از همینجا کپی کردید و اونحا انتقال دادید .که منتقدان از خجالتتون درومدن و حسابی متوجه تون کردن که دارید یک سری حرفِ چرت میزنید .که اونم ظاهرا به اشتباهتون پی بردید و نتونستید نظر کاربران رو جلب کنید و عقل کردید و پاکش کردید . بله جناب انصاری هدفتون معرضه و اون هم این هست که باورود این بیزینس قدرمتند تمام زیر مجموعتون ریزش کردن و به تجارت پرسود دابل وی پیوستن و به همین دلیل فکر میکنید میتونید اینجوری انتقام خودتون رو از این بیزینس بگیرید . عزیز دلم بدون گوشه و کنایه خدمتتون عرض میکنم .به نظرم شماهم به جای اینکه اینجا الکی تقلا کنید و پلن رو بد جلوه بدید اول برید اینجارو هم مثل اون به اصطلاح وبلاگی رو که بر ضد دابل وی نوشتید رو پاک کنید و دقیقا مثل زیر مجموعه های ناکام در تجارتتون🤣 یک اکانت نصب کنید و به این تجارت بپیوندید . دوست عزیز در پایان خدمتتون عرض کنم که مردم دیگه اون مردم ثابق نیستن که شما بتونید به این سادگی سرشون کلاه بگذارید و اطلاعات غلط بهشون بدید .مردم آگاه شدند مردم میدونن فرق بین بلاک چین و سیستم پانزی رو مردم میدونن فرق بین پلن روی آب کوئست و سیستم سود ده دابل وی رو . مردم میدونن چی خوبه چی بده انقدر بی انصافی نکنید . یکم وجدان داشته باش دوست عزیز برسون خودتو به دوستای دیگت توی این تجارت بخدا بخدا بجای این تعصب ها و تلاشهای بیهوده این سیستم خیلی زود شرمندت میکنه و خجالت زده حرف گوش کن و دست از این کارها بردار.رمز موفقیتت هم . درک کار،آموزش ،حمایت واقعی باشه قول میدم خیلی زود به تمام رویاهایی که توی نت وورکهای دیگه داشتی اینجا بهشون میرسی


(و من الله توفیق ). M.D.rezaii (بحث) ‏۱۵ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۲۱ (UTC)پاسخ

دروغی بی اساس مقایسه Doublewsy با panzii

[ویرایش]

آقای مجتبی انصاری برادر گرامی:من نمیدونم دقیقا توی چه پلنی در حال عضو گیری و زیر مجموعه گیری هستید و درسته که زیر مجموع هات در نت وورک ناکامی که توش مشغولی در حال ریزش هستند و همه به این تجارت روی اوردید . اما این دلیل نمیشه که سازمان Double way رو محکوم کنی به شباهت سیستم panzii . برادر عزیز یکم اطلاعات کسب کن بعد نطق کن .

جهت اطلاع به عرض میرسانم که؛

تفاوت طرح پانزی و هرمی با سیستم پلکانی قراردادهای هوشمند 1- پروژه های هرمی به راحتی مبالغ موجود کاربران را می توانستند مسدود کنند ولی در قراردادهای هوشمند این امکان وجود ندارد چرا که به هیچ وجه کیف پول شما قابل کنترل نیست و حتی جایگزین کردن آن با سایر کاربران غیر ممکن خواهد بود.

قرارداد هوشمند رایگان تلگرام GramFreeبیشتر بخوانید 2- پروژه های پانزی تمامی نقل نقل و انتقالات مالی با کلیه عواقب ناشی از آن در قالب عامل انسانی و عملیات دستی انجام می شود اما در حال حاضر با نسل جدید فناوری بلاکچین و قراردادهای هوشمند، تمامی عملیات به صورت خودکار انجام می شود و عامل انسانی کاملاً مستثنی است.

3- بزرگترین فریب پروژه های هرمی این است که افرادی که ابتدا شروع کنند به سودهای بالایی دست پیدا می کنند و همواره افرادی که در سطح های پایین تر قرار دارند سودی کسب نمی کنند اما این مشکل بزرگ توسط اسمارت کانترکت ها به زیباترین شکل ممکن حل شده است به این صورت که شما برای کسب درآمد بیشتر الزاما باید افراد را در زیرمجموعه افراد شبکه خود بزنید تا ابتدا آنها سود کنند و با level up کردن آن ها شما نیز به سود خود دست پیدا کنید.

4- دروغی به نام هک یا بسته شدن در اسمارت کانترکت ها وجود ندارد چرا که قرارداد هوشمند ETHRUN در شبکه اصلی اتریوم بارگذاری می شود و توسط هر کسی از جمله توسعه دهندگان آن قابل حذف نیست.

این بدان معناست که برای اولین بار در تاریخ بشریت تضمین های 100٪ واقعی وجود دارد که حساب کاربری هک نشود. علاوه بر این، هر برنامه نویسی در جهان قادر خواهد بود بر اساس همان قرارداد هوشمند، یک سایت جدید بسازد و هر رهبری ساختار می تواند یک ساختار سایت را در همان قرارداد هوشمند بسازد. بنابراین، سیستم از هرگونه اقدامات مدیریت پروژه محافظت می شود. M.D.rezaii (بحث) ‏۱۷ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۴۴ (UTC)پاسخ

وجود نداشتن منبع برای یونیک فاینانس

[ویرایش]

بخش آخر مقاله در مورد یونیک فاینانس بدون منبع ذکر شده و به نظر محتوای جانبدارانه می آید Ace (بحث) ‏۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۱۸:۳۴ (UTC)پاسخ